  • Data: 2005-10-23 12:32:10
    Temat: Re: czy zostawianie paczek jest karalne?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):

    > Kto płaci wiesz. Liczenie jest jednak dziwne. Trzech policjantów z psem. Kilka
    > godzin pracy i 10 tysięcy rachunek. Czy ten pies tyle je jak jest w stresie? Tomek

    No wlasnie nie wiem kto...
    Szkola? Moze MSWiA daje im jakies dodatkowe pieniadze za taka akcje, czy
    po prostu oni ta kase dostali ogolnie na caly miesiac dzialanosci
    jednostki Policji i nie ma znaczenia czy beda takie akcje 2 czy 10 w
    miesiacu to utrzymanie policji kosztuje podatnika tyle samo? (pomijajac
    jakies tam "drobne" na paliwo itp).

    Nie wiem jak finansowane sa takie jednostki.

    Bo dla mnie "koszt akcji" to jakies pieniadze ktore zostaly wydane, a
    gdyby nie ta konkretna akcja to nie zostaly by wydane (a przynajmniej
    przeznaczone na inne cele).

    Bo jezeli utrzymanie takiego bombsquad-u to koszt 20tys zl miesiecznie,
    i jezeli sa 2 akcje w miesiacu to "akcja kosztuje 10tys", a jak akcji
    bedzie 20 w miesiacu to juz "akcja kosztuja 1tys". To to nie jest zaden
    koszt akcji.