  • Data: 2005-10-23 10:30:06
    Temat: Re: czy zostawianie paczek jest karalne?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > zlapali zlapali. Trzeba chciec.

    Mysle ze chciec to oni jednak chca. Traktuja takie rzeczy dosc
    priorytetowo, zreszta widac ze sie staraja.

    > wolalbym nagrody (i bradzo usprawiedliwione moim zdaniem) za zabojcow i
    > porywaczy
    > a nie za czlowieka wobec ktorego miasto ma rosczzenie cywilne :-) czy chce
    > nalozyc grzywne do 1 tys. zl za wykroczenie.

    Jak go zlapia to zobaczymy co tam na niego wytocza...
    Swoja droga to kiedys byl chyba podobny numer z alarmem bombowym w
    Warszawaie - tez byla duza nagroda, ale goscia zlapala policja (nie wiem
    czy policjanci dostali ta nagrode czy nie), ale moze ktos wie co tamtemu
    wtedy zrobiono?

    > mysle ze kolega moglby go i za 3 tys sprzedac.

    Pewnie masz racje.
    Pozatym 100 tys moze generowac cala mase falszywych tropow podczas gdy
    kilka tysiecy juz mniej. Natomiast ten kto wie ten pewnie powie :)

    > Jakby jego zdjecie rozlepili na slupach to pierwszy lepszy bezdomny
    > wezwal by policje jakby zobaczyl czlowieka.

    Oj pokazuja go pokazuja nawet w TV. Tylko ze zdjecia maja takie sobie...
    Gosc w kurce i czapce...
    Obawiam sie, ze teraz kazdy kto zobaczy czlowieka w czapce dzwoni na 112
    zeby zainkasowac 100tys ;)

    > tzn w tym przypadku mysle ze wysarczy przejrzecz ksiegi tych firm ile w
    > konretnych dniach na konkretnych trasach
    > zarabiaja, tu akurat mozna dosc precyzyjnie oszacowac. Ale faktem jest ze
    > czlowiek i tak ne bedzie mial z czego zaplacic.

    Akurat to jest slaby wskaznik - zarobki firm przewozowych to po pierwsze
    bilety miesieczne, a po drugie ludzie i tak wsiedli do tych autobusow,
    tylko ze zamiast jechac to stali godzinami w korkach.
    Prawdziwe starty to poniosly firmy z powodu spoznien pracownikow za
    ktory to czas spedzony w drodze do pracy pracodawca i tak zaplaci (i to
    pewnie podwojnie - raz pracownikowi panscje, a drugi raz tym ze
    pracownika w pracy nie bylo i mogl wygenerowac dodatkowe straty).

    Pozatym zawsze przy okazji takich akcji jest cos takiego jak "koszty
    akcji". Nie raz w mediach sie slyszy ze gdzies dzieciak przed
    sprawdzianem zadzwonil do sekretariatu ze jest bomba, dzieci
    ewakulowano, zawolana policjantow z psem "koszty akcji wyniosly 10tys
    zlotych".
    Jak oni to licza? I kto za to placi?

    Czy jednostki strazy pozarnej, policji i pogotowia dostaja jakas
    dodatkowa kase z budzetu (ktora mozna uznac za taki "koszt") za takie akcje?
    Przeciez oni dostaja jakis ryczalt w ramach ktorego powinni byc zawsze w
    gotowosci i reagowac na wszelkie zagrozenia.