eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ? › Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
  • Data: 2008-03-25 09:23:01
    Temat: Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "emtec" <e...@o...pl> napisał
    >1. Czy jeśli nie mam żadnej umowy na piśmie to właściciel w razie
    >mojego biernego oporu (nie otworzę mu drzwi)

    Nie może, bo jesteś posiadaczem mieszkania, na podstawie najmu tak mówi KC.
    Problem w tym, że nie masz na to dowodu i jak długo miał trwać najem.

    >może przyjść z policją i
    >mnie wywalić na bruk w dowolnej chwili ?

    Nie może. Jeśli już to powinien wnieść pozew o eksmisję. Sąd tylko może
    postanowić o eksmisji.

    >2, Czy bez zgody wlasciciela moge się zameldować w jego mieszkaniu -
    >moze wtedy miałbym jakies szanse dotrwać do końca czerwca :)

    Musisz, co niczego nie zmienia.

    >Zaznaczam że wlascicielowi regularnie płaciłem bez zadnych problemów
    >tyle ze nie mam nic na pismie.

    Tak jak pisał Andrzej Lawa, dobrze jak masz na to chociaż dowód.