eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ? › Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
  • Data: 2008-03-25 22:37:37
    Temat: Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie, że nie - w normalnym trybie. Ale mogą złożyć o zameledowanie w
    > drodze decyzji administracyjnej, urząd przeprowadzi postępowanie, a jak
    > znajdzie dowody, że tam mieszkają to ich zamelduje choćby właściciel się
    > sprzeciwiał. Zresztą jakie to ma dla właściciela znaczenie, że ich
    > zamelduje-żadne. Za to może dostać pajdę z kw, za to, że nie dopilnował
    > meldunku ludzi, którzy zamieszkali.

    To fakt - myslalem o meldowaniu w normalnych warunkach, to o czym pioszesz o
    ile pamietam dziala w dwie strony, roznie dobrze w ten sposob mozna kogos
    wymeldowac, zakladajac ze nie mieszka, podobno przydzielany jest jakby
    pelnomocnik osoby zameldowanej jesli ta jest nieuchwytna itp, ale to inna
    bajka...

    tak czy inaczej, w polsce takie prawo ze jak ktos mieszka to sie go nie
    ruszy ( w normalnym czasie itp:)
    pozdrawiam
    michal