eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ? › Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
  • Data: 2008-03-25 21:26:47
    Temat: Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl> wrote
    > To idz do urzedu i sprobuj sie zameldowac bez pisemnej umowy najmu,
    > poszedlbym dalej... nie zamelduja CIe bez wlasciciela lokalu i aktu
    > wlasnosci, przynajmniej tak bylo dwa lata temu, a nie sadze zeby sie to
    > zmienilo.

    Pewnie, że nie - w normalnym trybie. Ale mogą złożyć o zameledowanie w
    drodze decyzji administracyjnej, urząd przeprowadzi postępowanie, a jak
    znajdzie dowody, że tam mieszkają to ich zamelduje choćby właściciel się
    sprzeciwiał. Zresztą jakie to ma dla właściciela znaczenie, że ich
    zamelduje-żadne. Za to może dostać pajdę z kw, za to, że nie dopilnował
    meldunku ludzi, którzy zamieszkali.