eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ? › Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
  • Data: 2008-03-26 00:01:25
    Temat: Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > Nie moze ,bo nie ma umowy najmu,,
    > pozdrawiam

    co nie zmienia faktu, że musi.
    Czyli do jego obowiązków należy albo taką umowę zdobyć, albo zaprowadzić
    właściciela do biura meldunkowego.
    Właścicielowi należy również przypomnieć, że po powzięciu wiadomości, że
    lokator się nie zameldował na nim ciaży obowiązek powiadomienia policji
    o fakcie niezamledowania, czego nie zrobienie grozi grzywną.
    grzywną grozi mu rownież utrudnianie zameldowania, czyli odmowa
    sprządzenia umowy lub pójscia do biura meldunkwoego.
    Wystarczy przekręcić do najbliższych smerfów. Na początku skończy się na
    pouczeniu jak wyżej. Potem albo mandatem, albo skierowaniem wniosku do
    sądu grodzkiego. Tam mają możliwość wypisania "faktury" do 3 tys złotych.