eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocall centre jak audiotele ? ! › Re: call centre jak audiotele ? !
  • Data: 2010-01-05 16:34:17
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: andrzej <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:
    > On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
    >
    > > andrzej wrote:
    >
    > >> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
    >
    > >> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
    >
    > > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
    > > mieli to zdaje sie wprowadzic
    >
    > Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
    > była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
    > nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
    > *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
    > stroną.

    Nie przegapiłem,nagrałem
    treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
    proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę
    zadzwonić później .. EOT
    całość trwa ok 100 s i tak kilka razy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1