eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocall centre jak audiotele ? ! › Re: call centre jak audiotele ? !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!news2.
    euro.net!82.197.223.103.MISMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!po
    stnews.google.com!a15g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: andrzej <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: call centre jak audiotele ? !
    Date: Tue, 5 Jan 2010 08:34:17 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <3...@a...googlegroups.com>
    References: <0...@l...googlegroups.com>
    <hhvile$2hd$5@inews.gazeta.pl> <hhvl0u$ko4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 150.254.180.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1262709257 13528 127.0.0.1 (5 Jan 2010 16:34:17 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jan 2010 16:34:17 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a15g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=150.254.180.200;
    posting-account=kqZZbQoAAADk-RrGQ6f7VazYW0Mqv0HK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.16)
    Gecko/2009120208 Firefox/3.0.16 GTB6 GTBA,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:622599
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:
    > On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
    >
    > > andrzej wrote:
    >
    > >> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
    >
    > >> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
    >
    > > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
    > > mieli to zdaje sie wprowadzic
    >
    > Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
    > była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
    > nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
    > *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
    > stroną.

    Nie przegapiłem,nagrałem
    treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
    proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę
    zadzwonić później .. EOT
    całość trwa ok 100 s i tak kilka razy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1