    From: "pieknylolo83" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: byla u mnie policja
    Date: 23 Nov 2006 12:31:22 -0800

    Henry (k) napisał(a):

    > Bo podpadłeś mi za to strzelanie do kierowców - środki zawsze powinny być
    > współmierne do czynu. A to że policja nie jest w stanie robić skutecznych
    > blokad nie znaczy że mogą łapać za inne sposoby.

    Henry nie strzelanie do kierowców tylko do potencjalnych morderców.
    Facet nie jechał nawalony jak stodoła, nie zatzrymal sie na wezwanie
    Policji.... Wg mnie uzycie broni bylo uzasadnione.

    > Tak... tylko gdyby jeszcze chcieli się dzielić... a to rzadkość tutaj.
    > Pozostaje tylko zbieranie okruszków i składanie sobie samemu.
    > Zresztą nie w kadej sprawie jest tak samo - w końcu skądś się biorą
    > rozbieżne wyroki w podobnych sprawach. Chyba trochę już odbiegam OT :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Szkoda ze jest to rzadkość. Od praktyków moznaby sie wielu ciekawych
    rzeczy dowiedzieć. Z drugiej strony kazdy z nas nabywa jakiegos tam
    doswiadczenia ( w postepowaniach administracyjnych itp itd).... .
    Co do rozbieznych wyrokow w podobnych sprawach, to wydaje mi sie ze te
    sprawy moga byc podobne do siebie jezeli patrzy niefacowiec :)