  • Data: 2006-11-23 21:29:52
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > To nie usprawiedliwiaj jego nieuzasadnionego i nielegalnego strzelania
    > "stresem".

    Dlaczego?

    > A czy zdajesz sobie sprawę, jaki jest zasięg broni palnej?

    Taki ze hen hen. No i? Jasli w lini prostej jest mur, a za murem dzieci,
    to ja nie widze dzieci, ale kula tez nie.

    > Przy proponowanym przez ciebie podejściu było by "wysiadł i zaczął
    > uciekać - trzeba było go zabić, bo jeszcze mógłby uciec i za kierownicą
    > innego pojazdu".

    Jesli do tego dochodzi agresywne (samobojcze wrecz) zachowanie kolesia
    (bo trudno inaczej nazwac szarze rozpedzonym samochodem na uzbrojonego
    policjanta) to czego ty oczekujesz?

    > Nie. Nie wygląda.

    Wlasnie wyglada. Uzycie broni wyglada na zasadne.

    > No ale ja tylko chcę zlikwidować "poważne zagrożenia w ruchu drogowym".

    Mimo wszystko antyterrorke.

    > A jakbym wstąpił do policji? Mógłbym wg. ciebie takich zabijać?

    Moglbys sprobowac. Potem by sie okazalo, czy twoje dzialania sa zgodne z
    prawem.

    Jak to sie mowi, kazdy jest kowalem wlasnego losu. A dorosli
    ludX-Mozilla-Status: 0009iedzialni za swoje czyny.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji