  • Data: 2012-06-21 11:06:46
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się, że formalnoprawnego punktu widzenia muszę się zgodzić
    > z bardzo źle przyjmowanym poglądem Heinza.

    Ależ ja też z nim się zgadzam. :)
    Jest to pewien łatwy sposób na obejście prawa który może się zemścić ale
    ... jest. To, że przydatny tylko komuś dla kogo 100 zł na badania
    lekarskie czy czas zbierania dokumentów i przeszkolenia stanowią istotny
    uszczerbek to już inna rzecz. :(
    Sam tego nie stosuję - jeżeli kogoś chcę zatrudnić to najpierw umowa na
    czas próbny a potem albo-albo.

    > ... a jak chodzi o przeszkolenia zawodowe, to czym on jest, szkołą
    > zawodową dotowana przez państwo czy jak?

    Tyle, że dość wyraźnie podkreślam że chodzi o przeszkolenie na
    stanowisku pracy - to zupełnie coś innego. :(

    --
    spp