  • Data: 2012-06-21 13:05:37
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-21 12:55, Nixe pisze:

    > Akurat podsuwanie do podpisu świstka obligującego do zwrotu kosztów też
    > uważam za pomyłkę. Nie chodzi o to, że jest to niestosowne (bo to zwykła
    > umowa dwojga dorosłych ludzi) czy świadczy o nieudolności pracodawcy
    > (wręcz przeciwnie - dbałość o własne interesy to podstawa), ile
    > niezgodne z prawem. Popapranym, ale prawem.
    > Nie ma to jednak nic wspólnego z byciem "g.... wartym biznesmenem".

    Dbałość o _własne_ interesy na koszt _innych_ i do tego
    _niezgodnie_z_prawem_ jest wystarczającą podstawą aby nazwać takiego
    'biznesmena' dupkiem. I tylko o takiej sytuacji piszę. Co do reszty to
    trudno nie przyznać Ci racji.
    Zdarzało mi się być po obu stronach tego i poznałem dość dobrze (i
    boleśnie) profity z bycia pracodawcą i korzyści z bycia pracownikiem. :)

    --
    spp