  • Data: 2012-06-21 13:17:05
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-21 13:05, spp pisze:

    > Dbałość o _własne_ interesy na koszt _innych_

    Powiedz to bankom czy ubezpieczalniom.
    To dopiero dupki :) Dbają o swoje interesy cudzym kosztem.
    Zresztą po co szukać tak daleko. To zupełnie normalne gdy umawiasz się z
    kimś, że jeśli nie spełni jakichś warunków, to zwróci Ci koszty jakie
    poniosłeś i nie ma w tym niczego dupkowatego.
    To, że w omawianym przypadku jest to niezgodne z prawem, to zupełnie
    inna para butów i dość wyraźnie to podkreśliłam. W samej jednak ochronie
    własnych interesów nie ma niczego gorszącego. Może są ludzie, którzy
    koszty skutków cudzej nieuczciwości biorą na siebie, bo uważają, że tak
    się powinno robić, ale to nie znaczy, że wszyscy muszą być naiwnymi
    filantropami.

    N.