    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 10 Dec 2012 09:39:20 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: art. 78 ust 4

    On Sat, 8 Dec 2012, witek wrote:

> [...]
    [...]
    > ty chyba ty wiesz lepiej gdzie wyslac zapytanie czy ktos wjechal czy nie

    Jak dla mnie sugestia jest czytelna: aby wysłać takie zapytanie
    w SQLu, trzeba po pierwsze mieć bazę, po drugie dostęp, a po trzecie
    ta baza musi SQLa obsługiwać.
    <OT>
    Uprzedzę: bazy "masowe" niekoniecznie są relacyjne i niekoniecznie
    mają interface SQL :> (jedno i drugie, znaczy brak jednego i drugiego,
    pozytywnie odbija się na zdolności do odpowiadania na tysiące zapytań
    na minutę).
    <\OT>

    Na mój gust, po prostu nie ma dokąd wysłać takiego zapytania.
    Z koli koszt zorganizowania kompletu zapytań do wszystkich krajów
    UE może zwyczajnie być za wysoki - nie opłaca się obsługiwać
    masy takich zapytań dla mandatów po 100zł.
    No i na koniec nie daje to pewności nieobecności danej osoby.

    > To na pewno nie podaje adresu z chin.

    Podobnie jak mieszkańcy różnych mazowieckich miasteczek
    i wsi, faktycznie zamieszkali w W-wie, nie podają adresów
    w tych wsiach i miasteczkach.
    Szczególnie jak opłaca im się to choćby ze względu na
    wysokość OC samochodu :> Nie, nie wiem dlaczego miałoby
    się opłacać Chińczykowi podawać chiński adres, ale wcale
    nie wykluczałbym takiej możliwości (choćby poprzez rezydenturę
    podatkową) i "oczywistość" podawania adresu w .ue wydaje
    mi się naciągana.

    > ja mu niczego nie musze udowadniac zeby oberwal za niewskazanie.

    A tu wracamy do kwestii "sąd wszystko może".
    I nie jest wykluczone, że w sporej części jest to kwestia
    samozaparcia osądzanego o walkę w sprawie mandatu za 100
    czy 200zł.
    Niewykluczone, że spora większość przegranych spraw jest
    przegrana dlatego, że obwiniony stwierdził że nie stać
    go na kolejny tydzień wyjęty z życia, nawet jakby miał
    wygrać apelację.

    pzdr, Gotfryd