  • Data: 2012-12-12 23:07:13
    Temat: Re: art. 78 ust 4
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To właśnie jest paranoja. Właściciel ma swobodę w dysponowaniu swoją
    > własnością.

    Błedne założenie

    > Nie wiąże go taki wymóg jaki sobie wymyśliłeś. Ma co
    > najwyżej wiedzieć, że pożyczający posiada prawo jazdy.

    art 78.4 PORD czytales czy uwazasz ze kopernik byla kobieta.

    to dopiero jest bzdura ze pozyczajacy ma miec prawo jazdy.
    A po co ? Kto powiedzial, ze on bedzie tym samochodem kierowal?

    > No tak, z tym, że wiąże się on ze sprawą w ten sposób, że pożyczający
    > może bez tej kartki niczego nie pamiętać. Osobiście nie pamiętam co
    > jadłem wczoraj na śniadanie więc zupełnie nie rozumiem jak można liczyć
    > na pamiętanie o zdarzeniach wielokrotnie odleglejszych w czasie. To
    > przede wszystkim musiałyby być skojarzenia a nie autentyczna wiedza.

    w art 78.4 nie narzucili metody.
    moze byc dowolna, mozesz zapamietac, mozesz zapisac, mozesz isc do
    wrozki. Wazne abys taka informacje potrafil na zadanie podac.
    Jak metoda zastosujesz zalezy tylko od ciebie.