  • Data: 2005-06-02 09:35:26
    Temat: Re: allegro, poczta polska, nieuczciwy klient
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2 cze o godzinie 10:58, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > cena
    > aukcja
    >
    > No to co to zmienia. Przy cenie KT również nie mógł kupić za 50 zł
    > mniej.

    Upały się skończyły - więc w czym problem?
    Znał cenę z *poprzedniej aukcji* - zaproponował sprzedającemu że kupi ale
    za niższą o 50zł cenę - bo kupujący widzi że nie ma chętnych na zakup tego
    urządzenia więc 'negocjuje' ze sprzedającym.
    Ze względu iż jest KT - sprzedający odwołuje aukcję, kupujący wpłaca mu
    kasę i liczy .... na cud :D
    A mógł wprowadzić albo nową aukcję, albo zmienić na prywatna aukcję ....
    opcji mnóstwo, mógł nawet wystawić nową aukcję - wtedy by wszystko się
    odbyło zgodnie z zasadami.

    A tak..... chciał "ubić" 50 - jest w plecy 250 - ROTFL - następnym razem
    będzie ostrożniejszy.

    --
    Herbi
    02-06-2005 11:35:25