  • Data: 2005-06-03 23:47:17
    Temat: Re: allegro, poczta polska, nieuczciwy klient
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi napisał(a):
    > Dzizas - Mac

    (takie fajne a zapomniałem)

    Dzizas Herbi ;-)

    Takie ostatnio mają hobby i głośno o tym mówią. To łatwe przestępstwa,
    więc chętnie się nimi zajmują, szybko, spora wykrywalność, co zrobi
    prokuratura to już nieważne..
    Dodam, że sporo już kupiłem na allegro, zawsze płacę przelewem, nigdy
    nie zostałem oszukany a jakby co, to zostaje mi w odwodzie
    "ubezpieczenie allegro".

    Wniosek - nie kupować poza aukcją, bo nie istnieją "super okjazje"
    Dodam, że w przypadku samochodu umawiałbym się na odbiór osobisty a nie
    "za pobraniem" ;-)

    MAc