  • Data: 2005-06-02 11:20:37
    Temat: Re: allegro, poczta polska, nieuczciwy klient
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1tcy45hf1pm9f.dlg@onet.pl...

    Ależ ja Ciebie rozumiem. Upały mi nie szkodzą. Tylko, że jeśli do
    zawarcia transakcji nie doszło na Allegro - a nie doszło - to nie widzę
    powodu, by tego usilnie dokonywać za ich pośrednictwem. Jakimś tam
    sensem było by to ubezpieczenie. No ale to ubezpieczenie jest chyba
    tylko do 200-300 zł. A gość utargował 50 zł, wiec pewnie nie z 200 zł,
    tylko to było coś droższego.

    Po za tym nie widzę powodu, dla którego mieli by usilnie dążyć do
    zapłacenia prowizji Allegro. Moim zdaniem bezpieczeństwa samej
    transakcji to nie podnosiło, a koszty tak.