  • Data: 2005-06-02 12:12:11
    Temat: Re: allegro, poczta polska, nieuczciwy klient
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2 cze o godzinie 13:20, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ależ ja Ciebie rozumiem. Upały mi nie szkodzą. Tylko, że jeśli do
    > zawarcia transakcji nie doszło na Allegro - a nie doszło - to nie widzę
    > powodu, by tego usilnie dokonywać za ich pośrednictwem. Jakimś tam
    > sensem było by to ubezpieczenie.

    Pok nie jest ubezpieczeniem. Od dawna Allegro nie używa tego określenia -
    bo po prostu nie może *ubezpieczać*

    > No ale to ubezpieczenie jest chyba tylko do 200-300 zł.

    Od 50-300zł.

    > A gość utargował 50 zł, wiec pewnie nie z 200 zł, tylko to było coś droższego.

    Napisał że 250zł.

    > Po za tym nie widzę powodu, dla którego mieli by usilnie dążyć do
    > zapłacenia prowizji Allegro.

    Nie *mieliby* tylko miałby - prowizje opłaca sprzedający - dla kupującego
    to jest nieistotne.

    > Moim zdaniem bezpieczeństwa samej transakcji to nie podnosiło, a koszty tak.

    Jak to nie podniosłoby bezpieczeństwa transakcji? A Program Ochrony
    Kupującego?
    Koszty dla kupującego nadal pozostałyby te same - tylko sprzedający
    musiałby zapłacić prowizje od transakcji - ale co to obchodzi kupującego?
    Dla niego to jest bezpieczniejsza droga.

    Powiedz mi, jak *teraz* będzie dochodził swoich roszczeń kupujący?
    Prócz tego że ma pojść na policje..... bo nic innego mu nie pozostanie.

    Ja nie mam nic wspólnego z Allegro, nie mam tam udziałów - jednak uważam że
    popełnił błąd dokonując transakcji poza Allegro, tm bardziej że dla
    kupującego nic nie zmieniało to finansowo.

    IMO - dostał kupujący nauczkę, następnym razem przemyśli sprawę, że
    kontrahent może chcieć go wydymać, i zabezpieczy się.

    Równie dobrze mógł te 250 'postawić" na 3karty, 3kuleczki itp itd.

    --
    Herbi
    02-06-2005 14:12:09