  • Data: 2005-06-02 11:52:06
    Temat: Re: allegro, poczta polska, nieuczciwy klient
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2 cze o godzinie 12:49, na pl.soc.prawo, Maciek napisał(a):

    > heh widze ze kolega sie strasznie uparl na allegro, moze nawet jest
    > wlascicielem?

    Niestety nie :( ;)

    > powiem tak, allegro to mozna sobie miedzy 4 litery ...

    Ponieważ?

    > co za roznica czy zrobilem to poprzez allegro czy nie?bo ja nie widze
    > zadnej. allegro nie zabezpiecza.

    Ale jest Program Ochrony Kupującego - vide Regulamin.

    > a te 300zl o ktorych mowiles... znasz kogos kto je dostal??

    Zerknij na a.p.a.

    > wiesz jaka jest w ogole procedura otrzymania tego ubezpieczenia od allegro?

    Od dawno zmieniło nazwę - nie jest to *ubezpieczenie* jak dawniej tylko
    program.... Allegro nie ma koncesji na prowadzenie .... działalności
    ubezpieczeniowej.

    > to poczytaj i sie dowiedz.

    No widzisz - ty przeczytałeś chyba odrobinę za późno.

    > kolejny raz zapytam bo poki co nie dostalem odpowiedzi ktora by rozwiazala
    > moj problem. W jaki sposob otworzyc ta paczke, zeby w razie czego moc
    > reklamowac jej zawartosc?

    Reklamować możesz .... zawsze.
    Tylko zastanów się u *kogo* chcesz reklamować?
    Jeżeli u sprzedającego - to co Cię interesuje otwarcie przesyłki na
    poczcie? Co Ci to da?
    Nic.
    W ciągu ostatniego tygodnia był parę razy poruszany temat niezgodności
    towaru z umową - sprzedaż konsumencka - zerknij do tamtych tematów.

    --
    Herbi
    02-06-2005 13:52:04