  • Data: 2006-06-17 21:16:18
    Temat: Re: alimenty do matki
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znasz okoliczności rozpadu małżeństwa moich rodziców więc nie zakładaj
    > z góry, że winna jestem ja lub mój ojciec. Sytuacja rynku pracy w Polsce
    > jest tak a nie inna więc nie pozostaje mi inny wybór jak alimenty. Skupmy
    > się na wątku :)

    Ale to nie ma kompletnie znaczenia, jaka była przyczyna rozpad małzenstwa
    Twoich rodziców.
    A jezeli uważasz, ze nie jestes w stanie utrzymac sie samodzielmie, to
    popros opieke społeczną czy jakies organizacje charytatywne o pomoc i tyle.
    Twoja matka płacic alimentów juz Ci nie musi. Jakbys skonczyla bp. technikum
    i miala zawód, to mysle ze od skonczenia technikum, juz by Cie miala z
    głowy.

    Ja bralem alimenty od mojego ojca, oporny byl, scigalem go sądem i
    komornikiem. Ale skonczylem studia i z tą chwilą skonczyly sie alimenty. Sam
    sie musialem utrzymac, jak tysiace innych ludzi zaraz po studiach.
    Minelo 7 lat od zakonczenia studiów i zyję.