  • Data: 2006-06-18 08:46:37
    Temat: Re: alimenty do matki
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kamila napisał(a):

    > Nie znasz okoliczności rozpadu małżeństwa moich rodziców więc nie
    > zakładaj z góry, że winna jestem ja lub mój ojciec. Sytuacja rynku pracy
    > w Polsce jest tak a nie inna więc nie pozostaje mi inny wybór jak
    > alimenty. Skupmy się na wątku :)

    Tyle że alimenty nie mają na celu ukarania winnego rozpadu.

    IMHO nie powinny przysłuygiwać - w końcu jednak studia doktoranckie to
    jest "nauka ponadstandardowa", a jeżeli jesteś perłą i przyszłością
    nauki polskiej, to pewnie ci przysługuje stypendium doktoranckie z
    którego biednie bo biednie, ale idzie się utrzymać.

    p. m.

    ps: co do standardów: kiedyś standardem była matura, niedługo pewnie bez
    habilitacji to tylko do robót fizycznych :)