  • Data: 2006-06-21 16:16:36
    Temat: Re: alimenty do matki
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    truskawa wrote:

    > P. Kamilo!
    > a przyszlo P. do tej wyksztalconej glowki, ze mozna sie uczyc i
    > pracowac jednoczesnie?:-)

    A ja się zastanawiem co wyście jej się tak przyczepili.
    Można i co z tego. Czy to pozbawia jej prawa do dalszych aliemtnów z
    definicji?
    Jej pytanie bylo konkretne. Cos co jest wątpliwe z moralizatorskiego
    punktu widzenia nie oznacza, że nie jest dozwolone z prawnego punktu
    widzenia.

    > Chociaz rodzi sie pytanie; czy ktos zatrudni 30-stolatke z wyzszym
    > wyksztalceniem doktoranckim, ktora nie ma zadnej praktyki i do 30-roku
    > zycia utrzymywali ja rodzice????

    Wszyscy, ale nie w Polsce. I to na dodatek za cieżkie pieniądze.
    Wszystko zależy od tego jaka jest w tym dobra, a nie kto i do kiedy ją
    utrzymywał.