  • Data: 2006-06-17 22:02:42
    Temat: Re: alimenty do matki
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamila" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e71pit$dvu$1@news.task.gda.pl...

    > Nie znasz okoliczności rozpadu małżeństwa moich rodziców więc nie
    > zakładaj z góry, że winna jestem ja lub mój ojciec. Sytuacja rynku pracy
    > w Polsce jest tak a nie inna więc nie pozostaje mi inny wybór jak
    > alimenty. Skupmy się na wątku :)

    Prawa nie mozna traktowac w oderwaniu od zycia. Maja racje Ci, ktorzy mowia,
    ze powinnas sie wziac do roboty. Tylko zyciowe niedorajdy narzekaja n arynek
    pracy. Czlowiek z glowa na karku ma setki mozliwosci - a chyba masz glowe na
    karku, skoro skonczylas studia. Nie potrafisz sie sama utrzymac - idz - tak
    jak Ci inni pisali - do opieki spolecznej. Twoje dziecinstwo sie juz
    skonczylo!

    Pozdrawiam
    SDD