  • Data: 2006-06-22 00:23:22
    Temat: Re: alimenty do matki
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:e7brd6$jmq$1@inews.gazeta.pl...
    > truskawa wrote:
    > A ja się zastanawiem co wyście jej się tak przyczepili.

    moze po prostu wiekszosc uznala, ze to zwykla pijawka??? Czy to takie
    skomplikowane?

    > Można i co z tego. Czy to pozbawia jej prawa do dalszych aliemtnów z
    > definicji?

    > Jej pytanie bylo konkretne. Cos co jest wątpliwe z moralizatorskiego
    > punktu widzenia nie oznacza, że nie jest dozwolone z prawnego punktu
    > widzenia.

    To niech smaruje do prawnika... on zapewne ja skasuje i nie bedzie za darmo.

    A tak na marginesie to grupa dyskusyjna jest miejscem do wypowiadania
    wlasnego zdania a nie do glaskania po glowce. I wypowiedzialy sie osoby,
    ktore uwazaja, ze zachodza przeslanki do usamodzielnienia sie owej panicy.