    From: "Lusia" <L...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty a dochod.
    Date: Tue, 9 Apr 2002 20:36:19 +0200

    >I jestem bardzo ciekawa, co je dziecko Lusi, skoro wychodzi tego za 16 zł
    >dziennie ? Wiem, że dużym kosztem wyżywienia takich dzieci jest właśnie
    >mleko zastępcze - ale ono już przecież zostało wymienione....
    >
    >Rozumiem, że Lusia chciałaby aby ojca jej dziecka dotknęła "finansowa
    kara",
    >ale postawa, jaką prezentuje rzuca złe światło na wszystkie kobiety
    >występujące o alimenty...
    >
    >Nota bene, o ile dobrze pamiętam, dziecko 16 miesięczne nie będzie miało
    >obowiązkowego szczepienia przez kilka najbliższych lat (jeśłi miało jakieś
> [...]
    swojego synka?
    Mojemu absolutnienie mija.
    Ja wiem ze moja postawa jest troche zbyt bojowa, ale dzieki za szczerosc.
    Nie mam wyjscia, maz tez nie jest w pozadku...
    Co do szczepien to nie powinno sie ograniczac poniewaz te szczepionki ktoreu
    nas sa odplatne w unii sa darmowe i oowiazkowe. Wole zaszczepic by dziecko
    nie przechodzilo tych chorob, szczegolnie ze swinka jest dla chlopca bardzo
    niebezpieczna. Szcepionka to wydatek 50 zl co 2 miesiace (trzeba powtarzac
    z ta sama odplatnoscia) Co jak co ale na zdrowiu nie powinno sie oszczedzac.
    Z pewnoscia sama dbasz o swojego malucha.
    Czy 16 zl. to malo czy duzo? Dieta dla skazowca jest drozsza bo nie moge mu
    kupic jogurtu czy czegos podobnego.
    pozdrawiam,
    Luiza