  • Data: 2002-04-14 08:41:16
    Temat: Re: alimenty a dochod.
    Od: MarcinJM <m...@i...pl_del> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie wyliczam mezowi luksusow bo wlasciwie to nie chcialbym byc w jego skorze pomimo
    dobrych zarobkow. lecz nie ukrywam ze zemsta jest rozkosza Bogow:))
    >A co dopiero czlowieka.
    >Skoro maz zrzucil na mnie cala odpowiedzialnosc to jesli dostane 1000 zl to i tak za
    malo biorac pod uwage moj wklad:)
    >Ale 1000 nie dostane, jak mniemam.
    >Ta suma to koszta utrzymania.
    >Chcialabym tylko wiedziec czy rzadajac tyle dostane 600, 700?
    >Tyle by mnie zadowolilo.
    >I czy mozna sadzic alimenty na siebie?
    >przy np. rpzwodzie bez orzekania o winie, lub bez rozwodu (wciaz jestesmy
    malzenstwem choc nie mieszkamy razem.
    >Mowisz o pracy, przeciez opiekunka kosztuje a dzis zarobki sa male wiec wiekszosc
    pieniedzy pojdzie na nianie.
    >Niania to nie luksus.
    >Czasem mam sprawy do zalatwienia i nie mam innego wyjscia jak zostawic dziecko z
    opiekunka, poza tym mnie tez sie cos z przyjemnosci nalezy.
    >To chyba oczywiste.

    "mnie", "ja", "siebie", "zemsta", "chcialabym".......
    slowo "dziecko" zostalo uzyte tylko raz i to w kontekscie "zostawic
    dziecko z opiekunka"
    Bez komentarza

    Sorek, ze odpowiadam nie pod tym postem co trzeba, ale tego
    wczesniejeszego nie widze po prostu (niedawno na tej grupie jestem)

    --
    POzDro
    MarcinJM