  • Data: 2002-04-11 09:54:24
    Temat: Re: alimenty a dochod./zlozylam
    Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra napisał(a) w wiadomości: ...
    >Nie tej bzdury nie słuchaj ...zabezpiecz dziecko i siebie ale nie bądź
    żmiją
    >bo wtedy zatracisz kobiecość ...Bądź sobą i pozwól innym na normalne w
    miare
    >życie ....
    >Sandra

    Zlozylam dzis pozew, sama napisalam o 4 rano:)
    Wnioskowalam o to co standardowo,
    W uzasadnieniu napisalam ze maly chory, wydatki obcielam tj. mniej niz tu
    napisalam,
    Zadalam kwoty 950 zl. i zabezpieczenia do czasu uprawomocnienia 700 zl.
    Napisalam ze maz lozyl 3.500 na dom kiedy byl tutaj, o tym zeby sad zasadzil
    te zaswiadczenia o ktorych pisalas poniewaz ma mozliwosc przedstawic
    nieprawdziwe dowody.
    Nie napisalam duzo. Tylko jedno mnie martwi, bo napisalam ze moj zasilek 350
    zl konczy sie w tym miesiacu (z Urzedu pracy) a okazuje sie ze dopiero w
    lipcu. Jak myslisz czy sad nie oskarzy mnie o klamstwo?
    Zlozylam tak predko poniewaz maz wczoraj przyjechal i powiedzial ze zlozyl
    pozew o rozwod,
    okazuje sie ze nie ma tego pozwu w zadnym z sadow, wiec raczej mnie klamie.
    Jak to jest jesli ja pierwsza zloze sprawe o alimenty to kiedy on zlozy
    zaraz po mnie to ktora sprawa sie odbedzie? Czy rozwodowa ma pierwszenstwo
    przed alimentacyjna?
    lub jesli gdy otrzyma zawiadomienie o terminie alimentacyjnej i wtedy zlozy
    pozew o rozwod to ktora sprawa pierwsza?
    I jeszcze ja wpisalam adres meza gdzie przebywa, a nie gdzie jest
    zameldowany, czyli tutaj.Co sie stanie jesli nie odbierze? czy odbedzie sie
    zaocznie? Chyba powinnam pojsc ipoprzeprawiac te bledy, jesli to bledy...

    pozdrawiam i dziekuje wam bardzo za pomoc, dzieki Sandro.
    Luiza