  • Data: 2023-12-31 09:18:39
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zacznijmy od podstaw, czy model społeczny pt. pokojowa koegzystencja
    > / współpraca społeczna jest czymś "normalnym". Jest to MZ ważne bo dalej
    > definiuje co uznamy za nienormalne zachowania.

    Zależy w której epoce;)

    Zaprotestowałem tylko twierdzeniu że jak ileś tam procent populacji tak
    ma to jest to normalne albo nienormalne.

    Co do homoseksualizmu obecnie mamy "naukowy konsensus" że jest to
    orientacja normalna:P Przy czym naukowy konsensus to coś co z definicji
    budzi mój niepokój - ty już wiesz czemu;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!