  • Data: 2023-12-31 09:15:40
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chcą bo do końca mile widziani to nie są.

    Nie chcą bo u nas jest kiepski socjal.

    > I tam siedzą tak wszyscy na tym socjalu?

    https://konkret24.tvn24.pl/swiat/wiceminister-pobozy
    -65-procent-migrantow-ktorzy-trafili-do-niemiec-nie-
    pracuje-to-zle-dane-st7199466

    Jeden rabin mówi że nie pracuje 65% a drugi że trochę ponad połowa pracuje.

    > Jakoś płacenie mniej ludziom np. po szkołach, dopiero co wchodzących na
    > danych rynek do takich nierowności nie prowadzi.

    Bo potem zaczynają zarabiać więcej. Nie ma siły - skoro będziesz ima
    płacił minimalną (albo i tego nie) bo na więcej po prostu nie zarobią to
    będzie to prowadzić właśnie do nierówności ekonomicznych, które twoim
    zdaniem prowadzą do ekstremizmu.

    > To ma być pewien etap w
    > ich zawodowym życiu a nie sytuacja permanentna.

    No ale okazuje się że jest na tyle permanentna że ich dzieci robią z
    tego powodu burdy.

    > No ale rozmawiamy o Twojej tezie, że w każdym z nas jest de facto taki
    > morderca i byśmy mordowali i grabili przy nadarzającej się sposobności.

    W każdym pewnie nie. Ale... wychodzi na to że w sprzyjających
    okolicznościach...

    > Czyli pozycja mężczyzn i kobiet na rynku pracy jest obecnie równa?

    Z grubsza tak. Meżczyzni mają zwykle nieco wyższe płace (różnica jest
    chyba najmniejsza w całej europie), od kobiet mniej się wymaga.

    > Kwestia w tych wszystkich szarościach,
    > gdzie nasze społeczeństwo jest nadal jednak patryjalchalne,

    Już nie jest. Poważnie. Kiedyś "przywileje" kobiet uzasadniano właśnie
    zajmowaniem się rodziną i rodzeniem dziećmi. Obecnie domem zajmujemy się
    już mniej więcej pół na pół a rodziny z gromadką dzieci należą do
    rzadkości - a nawet jak już to na placu zabaw nie widzę przytłaczającej
    większości matek nad ojcami. Świat się zmienił przywileje kobiet zostały
    i obecnie to meżczyźni są dysktyminowani i to nie tylko kulturowo a
    instytucjonalnie.

    > Bo to wynika z decyzji ich przyjęcia.

    Nie bardzo. Ale skoro tak to ich po prostu nie przyjmujmy.

    > Przyjmujemy ich bo uważamy, że
    > dzieje się im krzywda.

    Też nie bardzo.

    > Problem byłby gdyby zdarzało się to jakoś częściej. Debilizm nie jest
    > obcy najbardziej wypasionym liniom.

    Problem w tym że byłoby to tak często, jak problem by się pojawiał. Po
    prostu był to jednostkowy przypadek, bo raz taki problem się pojawił.
    Oni są po prostu nauczeni jak małpy robić to co im samolot każe i
    większość miesiącami lata tylko w automacie.

    > Ale to jest zamordyzm zwykle na poziomie pisu czy putina.

    No jednak zamodryzmu pisu do putina bym nie porównywał;) Nie wiem jak w
    indonezji ale wszędzie gdzie byłem w azji płd-wschodniej zamordyzm byłe
    jednak znaczny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!