  • Data: 2024-01-02 10:42:54
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-01-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No dobra - mówię o swoim wydziale - nie wydaje mi się żeby był wyjątkowy
    > - choć w sumie może się wydawać że już wszystko wynaleziono;) Szukałem
    > listy badań prowadzobych na PW. Grantów albo co - nic jednolitego nie
    > znalazłem.

    Mam bliskiego znajomego na PW i ZCW leci na grantach.

    > A pamiętasz tą dyskusję o jakiej pediatrze co się o covidzie wypowiadała
    > i zaczęliśmy analizować jej publikację naukową? I okazało się że jej
    > udział w badaniach to było zebranie danych w ankiecie internetowej jak
    > ludzie _oceniają_ szczepionki na covid? I że w ogóle na pierwszy rzut
    > oka widać było że to lipa bo gdzieś 15% osób znało i miało zdanie na
    > temat jakiejś chińskiej szczepionki która w o gole nie była w europie
    > obecna?

    Nie musi to być jakaś norma. Poza tym nie oceniałem chyba tego co robiła
    jakos szczególnie negatywnie? Nie chce mi się szukać tej dyskusji a za
    dobrze nie pamiętam.

    > No to pochwal się co u ciebie badali.

    Elastomery i pianki PU. Teraz poszli bardziej w recykling termosetów i
    technologie odnawialne.

    --
    Marcin