  • Data: 2023-12-24 12:17:28
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypominam Ci, że stosunkowo nie dawno kara śmierci w tej cywilizowanej
    > Europie groziła za "czary".

    No i? nie dyskutujemy o czarownicach a rzekomym brakiem związku
    małżeństwa z seksem w kulturze arabskiej. Jaki brak związku jak
    oficjalnie można się seksić tylko i wyłącznie w małżeństwie?

    > Uważam, że nie jestem osobą uprawnioną do oceniania tego i tyle.

    A niby dlaczego? No i rozmawiamy o potencjalnym zatrudnianiu ich żeby
    mogli osiągnąć sukces finansowy bez socjalu. IMHO generalnie bez szans -
    znaczy zapewne są jednostki które nie dość że sobie poradzą to jeszcze
    będą błyszczeć, ale generalnie bez szans. Po prostu w naszej kulturze
    się ich nawyki nie sprawdzą, więc albo ją muszą zmienić albo będą
    krzyczeć o rasiźmie, że ktoś jest do nich w robocie uprzedzony albo
    wręcz nie chce ich zatrudniać. Sorry - jak do nas przyjeżdzają to mamy
    jak najbardziej prawo a poniekąd obowiązek oceniać czy ich kultura jest
    dla nas akceptowalna czy nie.

    > Ty tu czasem przypominasz takiego ucznia właśnie. Nie było Cię na
    > miejscu. Nie masz zielonego pojęcia o tym, z czego dana sytuacja wynika.

    Ty też. Ale snujesz swoje teorie i _zawsze_ finalnie okazuje się, że to
    ty nie miałeś racji. I nic a nic się na tym nie uczysz:P

    > Nigdy nie miałeś okazji uczestniczenia osobiście w podobnym zdarzeniu.
    > Nie musiałeś podjąć podobnej decyzji. Ale Ty już wiesz, że podjęto złą
    > decyzję. ale to tylko tak dla zachowania zwyczaju "przepychania się" się
    > z Tobą przy Wigilii, byśmy mieli ku temu powód przez cały kolejny rok.
    > To Twoje prawo i możesz sobie krytykować :-)

    Też wszystkiego najlepszego:p Poważnie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!