eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻydzi dostali odszkodowanie za budynek w Lublinie, a potem i tak go przejęli › Re: Żydzi dostali odszkodowanie za budynek w Lublinie, a potem i tak go przejęli
    Subject: Re: Żydzi dostali odszkodowanie za budynek w Lublinie, a potem i tak go
    przejęli
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <qkf1ou$7pc$1@news.icm.edu.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 1 Sep 2019 13:41:20 +0200

    W dniu 01.09.2019 o 02:00, Animka pisze:

    > Zwieli cwaniaki do USA, tam się nachapali. teraz chcą ograbić biedną
    > Polskę. Coś trzeba z tymi oszustami zrobić, żeby odczepili sie od
    > Polski. Niech od Izraela zaczną wyłudzać.

    Ja bym nie miał pretensji, jeśli im się faktycznie należy. Rzecz w tym,
    że teraz, to trudno rozsądzić i ocenić. Niemcy nie dość, że Żydów
    wymordowali, to nawet aktów zgonu nie wydawali - nawet lipnych. Dla
    stwierdzenia, komu spadek się należy czasem ma znaczenie kolejność tych
    zabójstw.

    Po za tym po wojnie był taki bajzel, że sporo osób, którym udało się
    ujść po prostu zbiegło nie kontaktując się już z miejscem swojego
    przedwojennego pobytu. A przynajmniej tak twierdzą obecnie wysuwającego
    roszczenie. Jak to po wieku zbadać?