  • Data: 2003-01-08 11:32:49
    Temat: Re: Zwrot urządzeń po wygasnięciu umowy
    Od: "administrator" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:013b01c2b716$c5fd71c0$a740200a@zm...

    > i nie pamiętaz czy go podpisałeś?

    Prawda jest taka że w segregatorze z dokumentami od tej firmy takiego
    świstka nie znalazłem a wiec go nie mam. Jedyne co podpisywałem to umowa z
    firmą o świadczenie usług internetowych tyle ze w niej nie ma słowa o
    modemach (tak jak w przpadku pprzedniej firmy informacje o modemie miały sie
    znalezc na osobnej umowie .

    > tego nie rozumiem, firma poinformowałaby Cię, że nie możesz zwrócić jej
    > modemu?

    Wg mnie wygląda to taż że firma odczekuje pewien czas (nie podaje ile) i
    wysyła list że mam powiedzmy 2 tygonie na wysłanie odemów jesli ich nie
    wyśle to mam wpłacić kwoteę którą widnieje na fakturze - tyle że jestem
    pewny że listu takiego nie otrzymalem)

    > śmiem twierdzić, ze to firma powinna przyjść po te modemy, a nie Ty je
    > zanosić,
    > pięęęęęęęęęęękna sprawa sądowa :)

    mam nadzieję ze tak włąśnie jest choć sam już nie wiem kto powienien to
    zrobić jeśli w umowie z poprzednią firmą nie podano onkretnego terminu
    zwrotu a tylko zobowiązanie no i przede wszystkim wg mnie jesli firma
    wystosowala by do mnie list z ponagleniem to powienien być co najmniej żeby
    obie strony miały dowód w razie takiej sytuacji jak moja :(

    > pytania moje:
    > gdzie toczy się sprawa?
    > czy dostałeś już pozew?

    Zasadniczo sprawa się jeszcze nie toczy dopiero zostałem poinformaowany
    listownie (juz listem poleconym) że mam za modemy zapłącić prawie 10000 zł
    mimo że na allegro mozna je kupic za 2000 zł komplet ale to niewazne-
    najwazniejesze jest to że w liście nie ma ponaglenia do zwrotu urządzeń -
    jest tylko wystawiona faktura i to wszystko. A to że toczy sie przeci w mnie
    jakaś sprawa, postępowanie egzekucyjne albo coś kło tego dowiedziałem się od
    wspólnych znajomych. Wspominali też o komorniku ( jestem studentem i nic w
    mieszkaniu nie należy do mie zastanawiam się co komornik w takiej sytuacji
    moze zrobić gdyby już przyszedł)

    Pozwu jeszcze nie dostalem w ięc złożenie modemów w depozyt też chyba
    narazie nie wchodzi w grę.