  • Data: 2003-01-08 11:45:21
    Temat: Re: Zwrot urządzeń po wygasnięciu umowy
    Od: "administrator" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właściwie mam jeszcze jedno pytanie bo też słuszałem już tyle odpowiedzi ilu
    osób pytalem. Każda umowa jaką podpisywałem z poprzednią i obecną firmą była
    sporządzzana w dwóch kopiach po jednej dla każdej ze stron. Skoro nie
    posiadam tak ważnego dokumentu jak protokół przekazania mi modemu jego kopię
    (jesli istnieje taki dokument) powinna mieć firma.

    Czy istnieje jakiś przepis który zmuszałby firmę do udostepnienia mi kopii
    ich dokumentu ? czy ujrzę go dopiero na procesie?