eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-06 08:23:04
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 6 Oct 2006 06:12:43 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > To jedynie dowodzi słabej znajomości prawa u konsumentów i sprzedawców
    > lub/i celowego wprowadzania w błąd przez tych drugich.

    Uważam, że nie ma tutaj znaczenie czy konsument zna swoje prawa czy też
    nie.Sprzedający musi coś zrobić z zareklamowanym lub odstąpionym od umowy
    sprzedaży towarem. Często towar zwrócony w wyniku odstąpienia od umowy
    trafia do innego klienta. Podobnie z kwestią reklamacji.
    Jeśli sprzedawca nie może dokonać naprawy wysyła sprzęt do swojego
    dystrybutora (głównie serwis centralny), gdzie i tutaj warunki gwarancyjne
    jasno i wyraźnie mówią o zachowaniu wszelkich opakowań, załączników etc.
    Nie chodzi tu raczej o przepisy dające określone prawa konsumentów, lecz
    raczej o gwarancję, którą kupujący akceptuje w momencie zakupu.
    Wiele elementów niezbędnych w celu przeprowadzenia czynności, o której
    rozważamy zawarta jest w gwarancjach (vide sprzęt komputerowy).


    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1