eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym.Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-07 23:40:18
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07.10.2006 Pawe? Sakowski <p...@s...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski napisał:
    >> Nie przesadzajmy :) Samochodu żony sprzedawcy raczej nie dostanie :)
    > Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

    Nie jestem pewien, ale mogę spróbować rozbić to wszystko na czynniki
    bliskie pierwszym. Poniżej jest zdanie którte wyciąłeś. Zwróć uwagę, na
    fragment "nawet gdyby była absurdalna" a w tym fragmencie na słówko
    "absurdalna".

    > jeśli sprzedawca po swojemu ustali termin odpowiedzi na reklamację
    > (czyt. w ustawowym nie pofatyguje się odpowiedzieć), to po 14 dniach ją
    > się automatycznie uznaje, nawet gdyby była absurdalna).

    Żądanie w reklamacji samochodu żony sprzedawcy (sprzedawca może
    być żonaty, a jego żona mieć samochód) jest żądaniem absurdalnym. Według
    cytowanego fragmentu taką reklamację się automatycznie uznaje.

    Czy podkręciłem wystarczająco jasno? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1