eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-06 09:43:22
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 6 Oct 2006 17:00:37 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Sprzedającym został zapewne dobrowolnie. Do takiej formy sprzedaży też
    > pewnie nikt go nie zmuszał. Przepisy są jasne.

    Zakupy zdalnie przez internet dają wiele przywilejów, ale Sprzedawcy
    stosują jak widać pewne metody.

    > Zdziwię Cię jeszcze bardziej - mogę zareklamować z tyt. niezgodności z
    > umową i sprzedawca nie będzie mógł wymagać dostarczenia towaru w
    > oryginalnym opakowaniu jako warunku przyjęcia reklamacji.

    To tylko teoria - w rzeczywistości wołają firmowych opakowań.
    Zdaję sobie sprawę, że jest to niezgodne z literą prawa.

    > Skąd takie domniemanie? Akceptuję w momencie kiedy decyduję się na
    > reklamację z tyt. gwarancji. Oczywiście w granicach określonych prawem.
    > Nie rozumiem.

    W prawach gwarancyjnych w wielu przypadkach są wytyczne Sprzedawcy odnośnie
    zwrotu i przesyłki reklamowanego towaru, których niedotrzymanie powoduje
    konflikty w prawidłowym załatwieniu reklamacji.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1