eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.sierp.net!not-for-mail
    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Date: Fri, 6 Oct 2006 10:23:04 +0200
    Organization: SierpNet
    Lines: 23
    Message-ID: <1k7keuae8were.1gz48yc20wbfz$.dlg@40tude.net>
    References: <eg2odh$di3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f...@4...net> <8...@z...router>
    <74pbmn9ta4hm$.1g31vbp44cy0c$.dlg@40tude.net>
    <d...@z...router>
    <1rjk2kfutki0c$.1h1wjl7dg2pce.dlg@40tude.net>
    <6...@z...router>
    <erhhlkek8j4j$.1snwn24ng9w9i$.dlg@40tude.net>
    <r...@z...router>
    Reply-To: nic@z_tego.com
    NNTP-Posting-Host: ewf148.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: ochlapek.sierp.net 1160123039 11485 83.20.229.148 (6 Oct 2006 08:23:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Oct 2006 08:23:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    X-Antivirus: avast! (VPS 0640-3, 2006-10-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:418117
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 6 Oct 2006 06:12:43 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > To jedynie dowodzi słabej znajomości prawa u konsumentów i sprzedawców
    > lub/i celowego wprowadzania w błąd przez tych drugich.

    Uważam, że nie ma tutaj znaczenie czy konsument zna swoje prawa czy też
    nie.Sprzedający musi coś zrobić z zareklamowanym lub odstąpionym od umowy
    sprzedaży towarem. Często towar zwrócony w wyniku odstąpienia od umowy
    trafia do innego klienta. Podobnie z kwestią reklamacji.
    Jeśli sprzedawca nie może dokonać naprawy wysyła sprzęt do swojego
    dystrybutora (głównie serwis centralny), gdzie i tutaj warunki gwarancyjne
    jasno i wyraźnie mówią o zachowaniu wszelkich opakowań, załączników etc.
    Nie chodzi tu raczej o przepisy dające określone prawa konsumentów, lecz
    raczej o gwarancję, którą kupujący akceptuje w momencie zakupu.
    Wiele elementów niezbędnych w celu przeprowadzenia czynności, o której
    rozważamy zawarta jest w gwarancjach (vide sprzęt komputerowy).


    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1