eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-06 15:07:45
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Ad absurdum: skoro do sprawdzenia czy fotoaparat działa muszę zdjąć
    > oryginalny dekielek (potrafi kosztówać 70++ zł) to mogę zwrócić
    > aparat bez dekielka, tak? :>

    Chyba trzeba rozróżnić różne formy pozbywania się opakowania:

    1. Rozpakowanie. To można, i nie wyklucza to odstąpienia w ciągu 10 dni.

    2. Żądanie naprawy z tytułu niezgodności. Można oddać sprzęt do
    reklamacji bez dekielka (chyba że to dekielek ma być naprawiany).

    3. Żądanie naprawy z tytułu gwarancji. Zależy od warunków gwarancji.

    4. Zwrot z jakiegokolwiek powodu. Trzeba oddać dekielek, rozerwanego
    opakowania foliowego nie trzeba.

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1