eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-06 23:56:10
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 06.10.2006 Pawe? Sakowski <p...@s...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski napisał:
    >> - Np. dlatego, że tu na życzenie konsumenta sprzedawca przystąpił do
    >> czynności, które w wielu przypadkach przekraczają zarząd zwykły.
    > OK, ale takiego kryterium w ustawie nie ma. Jest mowa tylko o
    > uszkodzeniach przekraczających zarząd zwykły. Zarząd zwykły można
    > przekraczać, o ile nie spowoduje to zmiany stanu większej, niż przy
    > zarządzie zwykłym.
    >
    > Można co najwyżej się zastanowić, czy naprawa w ramach reklamacji nie
    > stanowi takiej zmiany. Zapewne zależałoby to od tego, co i jak jest
    > naprawiane.
    > Tym niemniej, nawet (w skrajnym przypadku) zdewastowanie przedmiotu
    > umowy nie wyklucza odstąpienia od umowy. Sprzedawca ma wtedy jedynie

    Może i racja - w końcu nawet oświadczenie o odstąpieniu od umowy może
    fizycznie poprzedzać towar, a sprzedawca zawsze może mieć tak czy inaczej
    roszczenie w zależności od stanu zwróconego towaru.

    A z czego wynikał w takim razie zakaz zmiany trybu reklamacji dotyczącej
    określonej wady, który kiedyś obowiązywał? (a może i nadal obowiązuje)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1