eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Data: 2006-10-06 17:24:46
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 06 Oct 2006 17:00:29 +0200, Paweł Sakowski napisał(a):

    > Jak ja nie lubię takich wypowiedzi. To jest _prawo_.

    Przepraszam nie miałem na celu urazić prawników.
    Chodzi mi o to, że Sprzedawcy internetowi ignorują prawo obowiązujące.

    > I co z tego? Wołanie nie zwalnia ich od żadnych obowiązków.
    > Wołanie jest zgodne. Ale nie trzeba się na nie godzić.

    Fakt. To chyba jeszcze kwestia podejście konsumentów.
    Ktoś z W-wy nie będzie przecież się ciągał ze Sprzedawcą w Pcimiu Dolnym za
    to, że nie przyjął zwrotu towaru zgodnego z 10 dniowym warunkiem tylko za
    to, że zniszczył opakowanie.
    Fakt.

    > To dotyczy tylko przypadku reklamacji gwarancyjnej. W przypadku 10 dni
    > czy niezgodności z umową to Sejm ustanawia wytyczne.

    To już nic nie piszę w tej kwestii jak jest w rzeczywistości :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1