eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w sklepie internetowym. › Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robi" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w sklepie internetowym.
    Date: Thu, 5 Oct 2006 14:12:10 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <eg2t1l$8kb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <eg2odh$di3$1@atlantis.news.tpi.pl> <k...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: host187.softsystem.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1160050550 8843 195.205.39.187 (5 Oct 2006 12:15:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Oct 2006 12:15:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4927.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4927.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:417840
    [ ukryj nagłówki ]

    > Na podstawie czego sformułowałeś takie żądanie (gwarancja, niezgodność z
    > umową, inne)?
    >
    Konkretnie chodzi o obiektyw fotograficzny ktory otrzymalem z uszkodzona od
    wewnatrz soczewka. Uszkodzenie musialo powstac w fabryce nie ma innej
    mozliwosci. Wydaje mi sie ze jest to niezgodnosc z umowa. Zadzwonilem do
    sprzedawcy informujac go co i jak po czym ten zasugerowal wysylke do
    serwisu. Nie zgodzilem sie i zazadalem wymiany na inny egzemplaz bez wad.
    Sprzedawca zgodzil sie. Poprosil o odeslanie bez faktury i obiecal przyslac
    nowy. A dalej to juz wiecie.

    Pzdr
    Robi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1