    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Date: Thu, 14 Oct 2010 23:24:22 +0100

    ?

    "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote in message
    news:i97cbi$d7h$1@news.onet.pl...
    > "pmlb" <b...@d...pl> napisal w wiadomosci

    > No i co w zwiazku z tym? W jaki sposób to sie przeklada na losy panstwa?
    > Innymi slowy, co - oprócz wlasnego dobrego samopoczucia - daje Ci olewanie
    > wyborów?

    To, ze moge to powiedziec otwarcie, ja nie glosowalem na tych zlodzei i
    kretaczy, a ma sie to takie przelozenie, ze ty idac na wybory (bez znaczenia
    na kogo glosowales) przykladasz do tego reke, by zlodzieje kierowali
    panstwem.
    Dwa: ja oszukac juz sie nie dam, to ze w Polsce ok 60% chodzi na wybory i
    wybiera zlodzieji z AWS-UW czyli PO i pIS to swiadczy o polskim
    spoleczenstwie o tej jak to mowisz nizej, wiekszosci.

    > Jak wyzej - i co z tego?

    Jak wyzej.

    > Ja jestem glupi? Bynajmniej.
    > To raczej Ty jestes wyjatkowym imbecylem, skoro juz trzeci raz trzeba Ci
    > tlumaczyc, ze "wiekszosc przypadków", to nie znaczy "wszyscy".
    > A Ty dalej swoje.

    Wiekszosc to 80% czy 51%?

    > Taaa... to dlaczego jeszcze nie poszedles?

    Bo ja sie do tego nie nadaje, ale tak sie to pewnie skonczy.

    > Co konkretnie sie na mnie odbije?

    Bieda! Im wieksza bieda tym przestepczosc wieksza, ta uciazliwa bo drobna.

    > Ale tak poza tym to dobrze sie czujesz?

    Oczywiscie. Sadzisz, ze tak nie bedzie? Uwazasz, ze ludzie posunieci do
    ostatecznosci beda sie przejmowac prawem?
    Nie Tusk czy Kaczynski bedzie sie obawaiac o zdrowie czy mienie ale ty.

    > No to slucham - jaki masz pomysl? Oprócz tej kosy :>

    Zasilki... jesli obecnie nie ma pracy.

    > Wiecej, niz Ty zarabiasz.

    No ok, pytalem kwotowo ile ty dajesz na bezrobotnych?

    > Jesli jest wybór - pracowac za grosze albo siedziec i czekac, to sprawa
    > jest prosta.
    > Ten, który siedzi i czeka jest dla mnie smierdzacym leniem.

    OK, wiec tak, jesli ja pojade do takiej miejscowsci z poteznym bezrobociem i
    powiem, daje prace za 10zl dniowki plus 30 minut przerwy na jedzenie praca
    10 godzin przez 6 dni w tygodniu - i nikt mi nie przyjdzie to moge o nich
    glosno powiedziec, ze to smierdzace lenie i obiboki?

    > To pojedz moze najpierw do Afganistanu, a potem pierdziel glupoty.

    Jest wiecej podobnienstw niz roznic.
    Tam zabijaja ludzi w polsce tez policja strzela, do kazdego kto sie nie
    zatrzyma, tam bieda w polsce tez, tam, przeladopwane ciezarowki ludzmi w
    polsce tez, tam tragoczne dogoi w polsce tez... tam rzad skorumpowany, klany
    rodzinne we wladzach lokalnyh w polsce tez...

    > A kto im kaze TAM siedziec?

    A co maja zrobic, jak tam maja swoje domy? Zostawic? Tego nikt nie kupi a
    przynajmniej nie za takie pieniadze by mozna bylo za to kupic gdzie indziej.
    Byc moze przy sprawnych zasilkach i pomocy panstwa pewnie by i wyjechali ale
    jak sadze nie w 18 w malym dostawczym samochodzie ale bezpiecznie w
    autobusie...

    > W którym miejscu widzisz problem?
    > Ludzie tak wlasnie robia!
    > To nie jest bajka o zelaznym wilku.

    Nie kazdy ma na to pieniadze, odwage - juz ci pisalem, nie kazdy jest taki
    sam.

    > A jakie to ma znaczenie?

    Potezne.

    > A jesli Ci powiem, ze pracowalem, to co dalej? Jak to sie ma do moich
    > pogladów na pewne sprawy?

    Raczej nie pracowales, bo nie ocenial bys ogolu ale widzial bys roznice
    ("wiekszosc" - to ogol)

    > Co jest uczciwego w propozycji pracy na czarno i korzystaniu w tym
    > momencie z przywilejów, które mu sie nie naleza?
    > Czyli w zabieraniu tych pieniedzy innym bezrobotnym?
    > Wiesz co, kompletnie brakuje konsekwencji w tym, co piszesz.

    A te pieniadze co ida na wojne w afganistanie to sa OK? A te pieniadze co
    ida do bankow bo Buzek, kaczynski i Tusk nabrali pozyczek to jest OK?
    Tam ida miliardy tu bylo moze pare stow... Poza tym, on ci oferowal swoja
    prace, nie chcial tego za darmo. Z wojny w afganistanie co masz? Z pozyczek
    Buzka tuska i kaczora co masz? Nic... jedynie wyzszy VAT.

    > Jeszcze raz zapytam - Ty sie dobrze czujesz?
    > Co ma do tego Kaczor czy Tusk?

    Oni sa od tego by kazdemu obywatelowi w tym kraju zagwarantowac pomoc a nie
    jedynie swoim poplecznikom i rodzinom - to malo?
    To rzad tworzy cala otoczke jal dziala panstwo, czy jest bezrobocie, czy
    ludzie sa biedni i gloduja... to wlasnie rzad odpowiada za wypadek w ktorym
    smierc ponioslo 18 osob!
    Kierowca byl sprawca bezposrednim ale zmusil rzad Polski tych ludzi do zycia
    w takich warunkach... to nie byl ich wybor a koniecznosc. Rzad jest wiec
    wspolopdpowiedzialnym za ten wypadek.

    > Tak. Równiez Ciebie.

    A niby z czego, jakos nie widze pozycji na podatku - dla bezrobotnych... a
    ty widzisz?
    Jesli tak to napisz ile dajesz z podatku na bezrobotnych?

    > Po kija? Co to ma wspólnego z tematem?

    Wszystko! Jak by nie kradli to by nie bylo takiej biedy i gnoju.