  • Data: 2010-10-18 09:24:56
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote in message
    news:i98qqk$nii$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisal w wiadomosci

    > I to w zasadzie wyjasnia wszystko.
    > Czyli to, ze nie masz zielonego pojecia o czym rozmawiasz.
    > Pytanie retoryczne - skad sie wg Ciebie bierze kasa na zasilki?
    > Pewnie myslisz tak, jak mój syn, gdy byl maly - z banku :>

    No to wyjasnij mi ile dajesz na bezrobotnego bo caly czas o tym piszesz?
    Z tego co piszesz sam nie wiesz... wiec zastanawiam sie dlaczwego piszesz,
    ze cois dajesz jak nie wiesz co i ile?
    I odpowiedz prosze na pytanie:
    czy dajac prace za 10zl dniowki jak ktos mi nie przyjdzie do pracy tylko
    pojdzie po zasilek to moge go nazwac nierobem i wyludzajacym zasilki?