  • Data: 2010-10-15 16:09:06
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzedu pracy
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Herald" <h...@o...eu> wrote in message
    news:13epbt02wrawj$.m3n8ko0ze03d$.dlg@40tude.net...

    > Zobacz na boniego.
    > Zerknij potem na to kto był udziałowcem w Orbis-Travel i go zdołował oraz
    > dlaczego :)))
    > Następnie poszperaj o EI(nvestments) .. :))))
    > I następnie przyglądnij się tematowi o "prywatyzacji służby zdrowia" i
    > szpitali.
    > I już będziesz wiedział kto i komu dobrze robi ;)
    >
    > Oczywiście kosztem społeczeństwa.

    O Bonim pisac mi nie musisz ja go doskonale pamietam z lat 1989-1995 az sie
    dziwie, ze Tusk wyciagna tego zlodzieja!
    A co do sluzby zdrowia...
    Prywatyzacja sluzby zdrowia nie ma na celu sluzby zdrowia:) O czym mydli sie
    oczy obywatelowi...
    W prywatyzacji slyzby zdrowia chodzi o budynki, w 90% w centrach miast latwe
    do przerobienia na hotele, biura, sale konferencyjne czy wrecz mieszkania. W
    najlepszych miejscach miast.
    Tylko i wylacznie chodzi o budynki a nie o sluzbe zdrowa, ta sie wywali do
    barakow na obrzeza miast.
    To samo bedzie z Poczta.