  • Data: 2006-12-06 08:21:49
    Temat: Re: Zwolnienie a sąd
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mirekk [Wed, 6 Dec 2006 03:41:12 +0100]:

    > Stać, a Ty wiesz na jakiej zasadzie najczęściej zajmują się
    > takimi sprawami?

    Przypadkowo tak, w końcu to moja branża.

    > Czy ja kogoś nazwalem tu przestępcą?

    Nie, ale nadal krzyczysz.

    > Nie czytałaś postów powyżej? kiedy zostałem już osądzony
    > i skazany - nie wiem tylko na ile!!
    > Szukałem tu porady, a z czym się spotkałem?

    Z poradą. Tylko najwyraźniej nie taką, jakiej oczekiwałeś.
    Nikt się nie chciał poużalać nad Twoim stanem zdrowia, tylko
    dostałeś informację jak to wygląda z punktu widzenia sądu.
    I jakie ma konsekwencje praktyczne.

    Przykro mi że rzeczywistość nie chce się dopasować do Twoich
    potrzeb, ale w życiu to dość częste jest akurat. Przeczytaj
    te posty jeszcze raz i tym razem spróbuj nie podchodzić do
    nich emocjonalnie tylko logicznie. To sporo zmieni.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * 2nd Life * Sposób na Mac-a * eBook *