  • Data: 2006-12-06 02:41:12
    Temat: Re: Zwolnienie a sąd
    Od: "mirekk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co, na kartkę, długopis i znaczek też cię nie stać?

    Stać, a Ty wiesz na jakiej zasadzie najczęściej zajmują się takimi sprawami?

    > Awanturowanie się ogólnie jest niemile widziane wiesz.

    Czy ja kogoś nazwalem tu przestępcą? Nie czytałaś postów powyżej? kiedy
    zostałem już osądzony i skazany - nie wiem tylko na ile!!
    Szukałem tu porady, a z czym się spotkałem?

    --
    www.morskie.aip.pl, www.morskie.internetdsl.pl,
    www.morskie.internetdsl.pl/mirek