  • Data: 2006-12-06 19:07:53
    Temat: Re: Zwolnienie a sąd
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mirekk napisał(a):

    > Teraz rozbawiłaś mnie do łez:-)

    Mówią że śmiech to zdrowie, gorzej jak sie nie ma z czego śmiać.

    > Po raz pierwszy odkryłem się na co choruję tylko dlatego byście mieli obraz jak
    poważna jest moja sprawa, nie
    > jest to moje widzimisię i nieobecność moja na rozprawach jest lub powinna
    > być usprawiedliwiona!!

    Tak ci się tylko wydaje i twojemu adwokatowi też.

    > Rozmawiałem dziś ze swoim obrońcą, który bronił mnie w
    > początkowym okresie, a kiedy zobaczył jak to wszystko wygląda i jak długi
    > proces się szykuje zaproponował mi bym zrezygnował z obrońcy z wyboru gdyż
    > będą potężne koszta procesu, a skazanym być nie mogę, jeśli nawet dostanę
    > jakikolwiek wyrok to II-ga instancja musi mnie uniewinnić.

    Prorok, czy jak?

    > Powiedział też, że jeśli zwolnienia wystawia ordynator czy szef kliniki to sąd musi
    > honorować i nie potrzebne jest potwierdzenie biegłego sądowego!!

    Weź swojego adwokata i przeczytajcie DOKŁADNIE
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
    z dnia 24 czerwca 2003 r. w sprawie warunków i trybu usprawiedliwiania
    niestawiennictwa oskarżonych, świadków i innych uczestników postępowania
    karnego z powodu choroby oraz sposobu wyznaczania lekarzy uprawnionych
    do wystawiania zaświadczeń potwierdzających niemożność stawienia się na
    wezwanie lub zawiadomienie organu prowadzącego postępowanie (Dz. U z
    2003 roku, nr 110, poz. 1049)
    A potem ty i twój adwokat odszczekajcie to że usprawiedliwić ciebie może
    ordynator.

    > Kto ma rację?

    Oczywiście ja.

    > Dlatego też trafnym jest powiedzenie, że 50% więźniów jest niewinnych!!

    Tak sie tylko pocieszaj.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam