  • Data: 2024-01-22 11:34:46
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jan 2024 18:14:20 +0100, Shrek wrote:

    > No nie wiemy. Operatorzy twierdzą co innego robert co innego. Komu
    > uwierzyć, zwłaszcza że robert mówi że tak mało że nie ma sensu sprawdzać
    > - więc sprawdzał?

    Jest jeszcze rozporządzenie ministra.
    Choc juz zapomnialem - czy tam ogólnie napisane, ze operator ma
    przekazac do 112 lokalizacje telefonu, czy położenie BTS i sektor
    anteny.

    > Nie sądzę - czmu mieliby podawać gorszą i bardziej zawiłą jak mają lepszą?

    Ale policja często prosi o dane historyczne.

    > Jakby spróbować...

    Myśle, ze próbowali. Po poprzedniej wpadce myślę, ze dyżurny szybko
    uruchomił procedury. A czy terminal był sprawny, czy była odpowiednia
    osoba, czy próbowała wiele razy ... tego się na razie nie dowiemy.

    J.